במל"ל שוקלים: בידוד במלוניות לשבים ממדינות מסוכנות, כולל מחוסנים

    צבי טסלר No Comments on במל"ל שוקלים: בידוד במלוניות לשבים ממדינות מסוכנות, כולל מחוסנים

    במשרד הבריאות ובמל"ל מודאגים מהמוטציה ההודית ומהאפשרות של התפשטותה בארץ: בדיון שמתקיים כעת נשקלת אפשרות של בידוד לשבים ממדינות מסוכנות, כולל מחוסנים ומחלימים

    נתב"ג צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במשרד הבריאות מוטרדים מהתפרצות תחלואה כתוצאה מהגעת חולים מחו"ל ובפרט מהמוטציה ההודית ושוקלים להחמיר את תנאי הבידוד לבאים ממוקדי תחלואה כמו הודו וטורקיה. בשלב זה טרם ברור האם המוטציה ההודית עלולה לפגוע גם במחוסנים ומחלימים, אך במשרד הבריאות מעריכים שיש לכך סבירות גבוהה.

    בשעה זו מתקיים דיון במועצה לביטחון לאומי עם גורמי המקצוע של משרד הבריאות לקראת קביעת תקנות חדשות לתעופה.

    בגל"צ פורסם, כי ‏בנוסף להודו, במשרד הבריאות צפויים להמליץ על חובת בידוד לישראלים, כולל מחוסנים ומחלימים שחוזרים מהמדינות עליהן הוטלה כבר אזהרת מסע, ולהגביל כניסת זרים מאותן מדינות. המטרה לפתוח כמה שיותר בארץ, ולצמצם במקביל עד כמה שניתן סיכונים בנתב"ג.

    התפרצות הקורונה בהודו: יותר מ-323 אלף חולי קורונה אובחנו ביממה האחרונה – ביום השישי ברציפות שבו מאובחנים יותר מ-300 אלף איש ביממה. 2,771 בני אדם מתו לאחר שנדבקו בנגיף.

    ארה"ב הודיעה כי בכוונתה להעביר להודו כ-60 מיליון מנות חיסון של חברת אסטרהזניקה, לצד כמות גדולה של בלוני חמצן, על מנת לסייע בהתמודדות עם נתוני התחלואה הגבוהים.

    הקורונה בארץ: אתמול אותרו 94 מאומתים בארץ, 5 מתוכם בריכוזים החרדיים. שיעור הבדיקות החיוביות עמד על 0.3%. בעיר בני ברק אותרו בשבוע האחרון שלושה חולים בלבד.

    בתוך כך, ארה"ב הפחיתה את דרגת אזהרת המסע שלה לישראל מרמה 4 (המלצה שלא לנסוע) לרמה 3 (ניתן לשקול את הנסיעה). ההחלטה מבטלת את ההחלטה שהובאה רק בשבוע שעבר שהגדירה את ישראל ומדינות נוספות כמו בריטניה, צרפת וקנדה כיעד שעדיף לא לבקר בו בשל תחלואה בקורונה.



    0 תגובות